bakire kuzenimi ağlatarak becerdim sex hikayeleri

slm ben sinopdan ceyhun 1.80 boylarında 60 kg 19 yasında yakısıklı esmer gencim .bu hikayem kuzenimle geciye kuzenim 20 yasında 1.70 1.75 boyları arasında esmer balık etligüzel cekici bir kız. istanbuldan sinopa tataile akrabalarla görüsmek geldiler tabi istanbuldan gelince sinopdaki evlerini temizlemek zorundalar malum kac kimse durmadı içiinde kirli bi ev. halamlar evi temizlemek benden yardım istediler bilirsiniz koltuklar agır oluyoo. eve bi gittim kuzenim actı kapıyı hosgeldin kız dedim sarıldım boydan bi süzdüm ne güzel olmusun lan dedim tsk ederim cnm dedi.üstünde ve yaka bluz vardı altı sıkı tayt vardı.temmizlige basladık kuzenimde yerleri siliyodu domalmıs pozisyondaydı kalcalrı ne güzeldi amı belli oluyodu .. bu poziyoda seyrettim biraz halam arkadamda geldi ne yapıyon burda temizlik yapsana dedi.tm hala dedim.kuzenimin yanına gittim ne yapım sen söyle dedim.camları silcem bana yardım et dedi camı silmek için sandalyenin üstüne cıktı bana sıkı tut sandalyeyi düsersem seni yakarım dedi.tm kuzen dedim.temizlik bitti aksam oldu herkes yorgun yorgunluktan ölüyo millet herkes erkenden yattı. kuzenimle ben oturuyodum.dısarı cıkalım dedim yok ya yorgunum dedi olmaz biraz zorldım dısarı cıktık.kuzenimle gezerkrn konuyu erkek arkdasın vr mı diye sordum? yok ya ne erkek arkadsı o kadar teklif alıyorum kabul etmiyorum ama dedi neden diye sordum hiç biri beni anlamıyo . ama onlar seni anlıyo dedim. söyle bakım senin kız arkadsın vr mı dedi var dedim olmaz mı dolu .hadi lan ordan atma ama hiç biri sana degmez dedim senin kadar güzel degiller falla senle kız arkads olmak cok isterdim dedim duvara sıkıstırdım dudaklarına yapıstım yapma burda olmaz dedi ne zaman olcakk kimsede yok burdaa dedim.bırakmadım öpmeye devam ettim kasar oda istiyo ama mahsustan zorluyo.dudaktan öperken amınıda oksuyodumm ohhh demeye basladı. bende ye ye ye diye bagırıyorum.amını yalamaya basldıgım da zevk suyu agzıma ne güzeldi öyle zevk suyuyla amyalamak bir baska oluyo.yaragımı agzına verdim köküne kadar soktumm kahpe süper yalıyoduu ne biçim yalama öyle bi zevk veriyoo zevk öldürüyoo insanı ..duvara dayadım götünü bana dogru cevirdim sikimle amını arıyodum amının kıyıları sikimi sürtüyodumm bi gecirdim ahhhh diye bagırdı böylr gelgit yapmaya baasladımm ..içine bosaldım. malum dısarısı ilişkiyi kısa kestimm ordan ayrıldık eve bi gittik bu uyku cektik hiç öylerahat uyumamıstım..sex insana can veriri yapabildiginiz kadar yapın …sinoplu bayanlar sex yapmak isterseniz yorum atın………………

This entry was posted in bakire seks hikayeleri, birebir hikayeler, erotik hikayeler, eşli hikayeler, kısa süren sex hikayeleri, masturbasyon hikayeleri, sex hikayeleri and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

